Sabtu, 6 September 2014

Buang toksin dalam badan

Kenapa badan kita sentiasa ada toksin???
Sedangkan mungkin ada di antara kita yg memang menitik beratkan kesihatan, tetapi toksin tetap ada dalam badan mereka walaupun sedikit..
Apakah punca-punca atau sumber-sumber toksin atau racun yg boleh masuk ke dalam badan kita???


Setiap hari kita menghirup udara tapi yakinkah kita udara yg dihirup itu udara yg bersih...
Udara yg dihirup tu belum tentu 100% bersih..Dengan keadaan sekarang yg bilangan kilang dan kenderaan yg bertambah, sudah tentulah banyak asap yg dibebaskan..Tak ditambah lagi dengan asap rokok..emmmmm...tak bersih..tak bersih..tak bersih...
Air sangat penting dan setiap hari kita mesti minum air kan..Kadang-kadang air yg diminum tu tercemar atau mungkin tidak dimasak dengan sempurna. 
Kita sering memilih buah-buahan dan sayuran yg elok rupanya..Sebenarnya, buah dan sayur yg elok rupanya dan langsung tidak cacat cela mempunyai racun kimia yg tinggi peratusnya berbanding buah dan sayur yg kurang elok rupa. Jadi kalau dimakan tanpa dibersihkan dengan sempurna, bermaksud kita pun turut menelan racun kimia tersebut...errrkkkk...
Pengambilan ubat kimia..errmmm, kalau sakit kita mesti jumpa doktor dan diberikan ubat untuk menyembuhkan penyakit tu kan..ubat yg diambil itu akan dineutralkan oleh hati dalam tempoh 3 bulan..jadi, cuba bayangkan kalau  tidak sampai 3 bulan, kita ambil lagi ubat kimia..jadi, bertambah-tambah toksik dalam badan. Makanan yg diproses pula mempunyai banyak bahan pengawet supaya makanan tersebut tahan lama dan tidak mudah rosak. Bahan pengawet itu sudah tentulah mempunyai bahan kimia kan..jadi fikirlah sendiri..huhuhuhu

Anda boleh membuang racun atau toksin dalam badan dengan mengambil Set Detox Shaklee.


Kalau anda lihat poster di atas, ada dua set detox kan; Set Basic Detox dan Set Super Detox..Apa bezanya???Bezanya sudah tentulah harga!!!!hihihi So, anda boleh pilih based on your budget k...

ALFALFA: (300 tablet atau 700 tablet)

Alfalfa ialah tumbuhan yang padat dengan segala jenis nutrien. Akar tunjangnya tumbuh sedalam enam meter bagi menyerap pelbagai nutrien dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, manakala daunnya pula mengumpulkan tahap klorofil yang tinggi melalui proses fotosintesis semula jadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini. Jika anda hamil atau menyusukan anak, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan profesional anda terlebih dahulu. klik sini jika ingin mengetahui khasiat lain tentang alfalfa.

HERB LAX (120 tablet)
Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus. Herb-Lax bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala. Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini. klik sini jika ingin mengetahui khasiat lain tentang herb lax.

GARLIC COMPLEX (60 tablet)
Alisin merupakan sebatian aktif daripada bawang putih yang menyumbang kepada pelbagai manfaat kesihatannya. Alisin tidak terdapat di dalam bawang putih“biasa” – ia dihasilkan apabila bawang putih dihiris halus atau dihancurkan. Bawang putih telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan batuk, demam selesema dan melancarkan peredaran darah. Setiap tablet Garlic Complex Shaklee mengandungi 500 mg bawang putih. klik sini jika ingin mengetahui khasiat lain tentang garlic complex.

DTX COMPLEX (90 tablet)
Shaklee DTX Complex mengandungi campuran proprietari pelbagai ekstrak aktif daripada milk thistle, schizandra, dandelion, cendawan reishi, kunyit dan articok. DTX complex kaya dengan antioksidan, mampu memperlahankan pembentukan toksin, meningkatkan imun badan, sebagai julap lembut, meningkatkan kesan anti-keradangan dan membina semula sel-sel hati. DTX cmplex digunakan secara tradisional sebagai tonik hati.

KESAN SELEPAS DETOX
Selepas detox, sudah tentulah toksin disingkirkan daripada badan. Selain itu, detox mampu meningkatkan kesihatan hati, meningkatkan sistem keimunan untuk melawan penyakit, menghilangkan jerawat dan menjadikan kulit bersih dan cantik.

Ingin membuat pesanan dan pembelian, anda boleh klik link di bawah

JOM BELI SET BASIC DETOX

~mudah dan cepat~

Untuk sebarang pertanyaan / pesanan ;

Hubungi Afiza di 0138682646

Facebook : Norul Afiza



Tiada ulasan:

Catat Ulasan